Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Du er her: Skole > Brukt

Brukt

En jente i 8. klasse som har en kjæreste i 10. klasse. Hun vet at han bruker henne, men ikke så bokstavelig.

Sjanger
Novelle
Språkform
Bokmål
Lastet opp
12.01.2008

Guttene sa ”Bruk fitta di til det du har fått den til!” Mens jentene Ga henne støttende ord, ”Gjør det når du er klar.” Dette var hennes første kjæreste og hun var absolutt ikke klar. Alt inni henne sa at hun ikke ville, men guttenes ord hadde klistret seg fast i hjernen hennes. Hun var så usikker! Hvis det var det man hadde fått fitte for så hvorfor skulle man bli klar til å bruke den? Jo mer hun pratet med seg selv, jo mer viljestyrke fikk hun til å gjøre det. Hun ble født som jente og derfor skulle hun bruke den gaven hun hadde blitt født med.

 

Hun løp nedover gaten, bort til han. Hun kjente i lommen, kondomen lå der. Det siste hun ville nå var å bli gravid. For å huske den, forflyttet hun den fra jakkelommen til bukselommen.

 

Fingeren hennes var fremdeles på ringeklokken da han åpnet døren. –Hei! Sa han, og ga henne et lett kyss på munnen. –Hei svarte hun mens hun tok et steg inn. –Moren og faren min er bortreist, så vi har hele huset for oss selv. Sa han og smilte lurt. –Ja, Jeg visste det. Sa jeg litt flørtende for å være med på dette. Han bodde bare en gate bortenfor meg, så jeg hadde vært der en gang før, og dermed visste hun hvilke rom som var hvor. –Skal vi se på film? Spurte han henne og tok ut en film i bokhyllen bak han. –Ja, det kan vi godt svarte hun. –Jeg fikk flatskjerm til jul for å ha på rommet mitt, skal vi være der eller? –Ja sa jeg og smilte. Det gjorde han og, for vi visste begge hva som snart skulle skje.

 

Jeg setter i denne her. Sa han og puttet den filmen han hadde i hånden inn i Dvd spilleren. Så satte han seg tett inntil henne. Hun fikk frysninger. –Er du kald? Spurte han henne med en smiskete stemme som hun aldri hadde hørt før. –Øhm.. Ja, kan vi ikke ta dyna over oss da? Han tok dyna over dem, men beholdt den ene armen rundt henne. Hånden gled forsiktig ned på brystet hennes. Hun gikk i åttende, han gikk i tiende, det var ingen tvil om at han brukte henne. Men hun ville vise guttene i klassen hva hun var god for. Hendene hennes som hun hadde hatt klistret fast til sine egne lår, var nå på vei mot hans. Da hun traff dem åpnet han munnen, som om han skulle til å gjespe, men ombestemte seg. Hun ble veldig usikker, og skulle til å si at hun måtte hjem. Men da overtok han munnen hennes med sin og hun fikk ikke sagt noe. Tungen hans ba om å møte hennes. Dette er nøkkelen til det hele tenkte hun, men det var ingen utvei nå. Hun slapp den inn.

 

Han begynte å lukke opp buksa, knappen gikk opp, han dro den ned, og slang den på gulvet. Alt var i gang, det var ingen vei tilbake nå. Så hun tok forsiktig i strikken på bokseren hans og trakk den ned med begge hendene. Han skjøv henne nedover, hun gjorde som han ba om. Ned på knærne og sugde. Hun måtte spy, men hun kunne ikke det, ikke nå. Det er nok, sa han som om hun skulle vært tjeneren hans. Han tok hendene under genseren hennes, og lukket opp bhen. Hun dro av seg genseren, han befølte henne fra navlen og opp. Så løftet han henne opp i sengen og rev av henne buksene. Hun kjente at han nærmet seg henne. Hun hadde aldri rørt seg selv før, hun syntes det kjentes ut som at alt revnet hver gang han var på vei inn. Hun begynte å få en rar følelse, og hun måtte bare rope. Hun så på han at han fikk den samme følelsen. Og idet han stønnet kjente jeg at han fikk utløsning. Hun hadde glemt kondomen i lommen, siden hun var så nervøs. –Sånn, sa han og smilte. –Vi glemte kondom! Ropte jeg. So... går ikke du på piller a? –Nei! Sa jeg hysterisk. –På tide å skaffe deg noen da, jeg er ferdig med deg uansett, så kle på deg og stikk! Hun visste at han brukte henne, men ikke så bokstavelig. Men hun sa ikke noe bare kledde på seg og stakk, som han hadde sagt at hun skulle.

 

Hun gråt mens hun løp hjem. Hun skulle hørt på jentene, som ga henne støttende ord og var glad i henne. Ikke guttene, som mobbet henne og brukte henne. Hun ville ikke hjem etter alt det som hadde skjedd, men hun måtte. Så hun tørket tårene og åpnet døren. –Jeg går og legger meg! Ropte jeg. –Men er du ikke sulten da? Spurte moren. –Nei, jeg har spist. Det siste ordet ble svakt, stemmen hennes brast helt fullstendig. Hun løp de siste trinnene opp og åpnet døren til rommet hennes. Hun slang seg ned på sengen og begravde hodet sitt i puta og gråt.

 

Faren hennes vekte henne neste morgen. Hun ville ikke gå på skolen, hun ville ikke at de skulle spørre henne om det var deilig, eller siden hun hadde gjort det en gang, fått henne til å gjøre det en gang til. Å nei, dette var hun helt sikker på.

Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil