Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Du er her: Skole > Nedturen

Nedturen

Ein nedtur kan også væra ein opptur!

Sjanger
Fortelling
Språkform
Nynorsk
Lastet opp
27.11.2006
Tema
Verdier


Det var ein sen summar kveld, eg og min kjærast Robert  var ute og gikk ein kveldstur i den fine solnedgangen, vi hadde vært saman i et og et halvt år nu, vi sate og pratet om kor fint vi hadde det i dette forholdet! plutseleg blei han stum, eg viste ikkje kå eg skulla si, eg spurde om det var noe galt? han sa han hadde noe han måtte innrømme, eg kjente eg blei iskald i kroppen, føltes som om blodet hadde stoppet og sirkulera. Han sa han hadde hatt vanskar for å fortelje det til meg, men no måtte han bare prøve fortelja han.

 

Tidligare i summar, når eg var på kurs, hadde han vært på fest hos ein venn av meg, han hadde møtt ei jente på 19 år, som han tykte var veldig pen og virket snill sa han! De hadde bare pratet på festen, men da han skulle gå heim, skulle denne søte jenta absolutt følgje han. Da de hadde komet heim hos han, hadde hun blitt med han opp og sovet hos ham, han innrømte sjølv at han hadde vært utro.

 


Eg viste ikkje kor eg skulle gjæra av meg! Eg begynte og skrika og var veldig skuffa over at han ikkje hadde fortalt noe tidligare, eg bara gikk heim og forsøkte og sova. Neste morgon hadde han stått opp før meg, noe han aldrig hadde gjort før. Eg gikk ned og spist fråkost, Da kom han plutseleg inn døra, han bedde om unnskyldning, og håpte att det gikk bra sa han, helt til han fortalte at den kvinna han hadde vært utro med hadde nå blitt gravid.

 

Eg spurta opp på rommet og pakte ned sakane mine og drog til mor mi, eg villa ikkje snakka meir med den der idioten. Han hadde såret meg sånn att eg ikkje klarte tenka på det, eg låg inn i senga i fleire dagar å visste ikkje kva eg skulla gjæra eller tro, eg bara følte at livet mitt hadde godt fortapt nå.

 

Vennane mine strøymde på døra og ville prata med meg, tida hadde vært ein ordentlig nedtur. Til ein venn kom til meg og sa til meg at Robert eg var saman med hadde sakt til den kvinna att hun måtta kvitta seg med barnet, får den han villa ha var meg, og han villa ikkje ha noe barn med noen andre når det var meg han elskar. Eg blei heilt mållaus og visste ikkje kva eg skulle gjæra, for innerst inne elskar eg han jo. Men det var den tilliten til han som blei svekka når han var utro mot meg.

 

Eg blei sittande aleine og tenke for meg sjølv, kva det var eg ville og ikkje ville. Eg satt der i eit par timar med ein stor spekulasjon, plutselig ringte det på døra igjen, eg skjønte ikkje kven det kunne være, får det var ingen som hadde avtalt og komme til meg i dag! Og ikkje kunne det ha vært Robert, får han har eg sperra nr mitt får, og han kunne ikkje vite hen eg er. Men da eg opna døra, så eg ein høy mørk skikkelse gå i gårdsplassen, han var på vei frå huset igjen, eg viste ikkje om eg skulle sei noe eller om eg bara skulla lett han dra. Da eg så han snudda seg og så meg i øyane og ein tåra rant nedover skinne hans, visste eg ikkje kva eg skulle sei, eg sa han måtta komme inn, så vi kunne prata saman om detta. Etter ein lang periode prating, fant vi ut att vi skulle ha ein 14 dags pause.

 

Eg drog på ferie tur til Afgannistan og besøkte de fattige i lande, eg er med i ein organisasjon som tjenar inn pengar til de fattige landa, som Afrika, Afgannistan, og fleire av de sørlige fattige landa. Pengane går helst til industri og barneheima. Da eg var i dette landet lærte eg veldig mye, og det var ein fin opplevelse. Disse barna og resten av de fattige betyr velidig mye for meg. Men etter hver dag som går tenkar eg bare meir og meir på Robert, det kjennes att eg er glad i ham. Eg får ingen kontakt på telefonen mellom disse landa, så eg håpar bare att han ikkje gjør noe han ikkje skulle gjort. Han lovde og ikkje gjøre noe galt, men etter det som skjedde har barre tilliten blitt mindre og mindre, men dette er hans siste sjanse på å få meg tilbake, så vi får sjå om han tar sjansen eller ikkje.

 

Da 14 dags perioden var gådd, var eg spendt på og komme heim og treffe Robert igjen, hadde han klart og holde seg bort frå jenta ? eller er det verkeleg meg han villa ha ? Eg satt meg på flyet og måtte sitte der i 12 timar. Da eg endelig kom til Værnes og begynt og kjøra til Svorkmo, der eg bor hos mor mi, ringte Robert og lurte på hen eg var? Det var noko viktig han måtta prata med meg om sa han. Hjertet mitt hamra og eg blei nervøs. Da eg endelig kom heim pakka eg ut av kofferten og satt fram alle presangane eg hadde fått av alle de barna, det var både pynta ting og bildar som eg hadde fått, og som betydde veldig mye for meg.

 

Det tok vel ein times tid etter eg hadde pakket ut av baggen og spist litt mat, at telefonen min ringde igjen. Det var Robert, hann ville be meg heime til hann kl. 20.00 på middag så vi kunne prate ut, eg sa det var helt greitt får eg hadde jo ikkje sett han på lenge nå, det var 3 timer til eg skulle til han, hann har kjøpt seg eit nytt hus på Orkanger. Så eg drog ut ein halvtima før eg skule væra til han, og kjøpte med noen roser til han.

 

Da eg kom til han, var det ikkje nokon som opna døra, så eg bara gikk inn og ropte, men eg fant han ikkje, eg gikk opp i toppetarsen og der satt han med middagen klar på bordet, og bara venta på meg. Det var kylling i tondori med ris, det gleda meg veldig får det var favoritten min. Da vi hadde spist opp skulle han vise meg huse.

 

Etter eg hadde sett meg rundt i huset, satt vi bare og pratet om alt som hadde skjedd. Han hadde loft meg og ikkje møte denne kvinna, og det hadde han klart sa han, det enaste  han visste meg var anrop frå henne på telefonen hans. Der hadde de bare pratet i 4 min. Da de snakket om att de ikkje kunne ha noko  kontakt lenger, og att hun hadde fått time til abortering. Om hun kunne ta abort, var ikkje bestemt ennå.

 

Dagane gikk og mor me døyde! Det ble så eg og Robert flyttet saman i huset hans på Orkanger. Vi ordna med begravelsa og eg kom ganska fort over sorga. Eg blei gravid og hadde komet 4 månda på vei, da det skjedde noe tragisk. Eg var med i ein bil ulykke og fosteret døyde. Eg og Robert blei i stor sorg, de satte i gang fødselen og fosteret kom ut, og det blei begravelsa!

 

Eit år seinare: Eg og Robert har nå komet betre over alle tragediane som har skjedd. Eg har også blitt gravid igjen, legene siar det er ein gut. Eg skal også være mye forsiktigare i trafikken. Det er bare få dagar igjen til fødselen, eg ligger på sykehuset på grunn av høy feber og øm mage.

 

Barnet blir født og under dåpen får han namne Oscar! Det tok ikkje lange stunden før eg blei gravid igjen, så nå har eg og Robert 2 barn. Ein gut som heter Oscar på 2 år, og ei Jente på 1år, med namne Cecilie:) . tida går fort og barna vokset opp fortare enn plenen gror. Stemninga i forholdet til meg og Robert er også blitt mye betre, forholdet har bygd seg raskt opp og vi elskar kvarandre igjen. Nå kan eg begynna på nytt og bygge opp ein ny og sterkare tilitt til han.

 

Vi flyttet nordåver til Brønnøysund, bygget ein stor villa og hadde egen leikeplass og helikopter. Robert utdanna seg som etterforskar i politikken. Eg bli frisør og opna egen frisør salong! ”Bibbis frisør”. Etter som tida gikk begynte Oscar og Cecilie på skolen, eg er 26 og Robert er 31 nå, vi skal også gifte oss, sidan familiane og vennane våre bur på Orkanger har vi bestemt oss for og Gifte oss i Orkanger kyrkje så vi reisar  ned dit og tar ferie ein månad, vi blei lykkelige gift og to barn og bor nå i brønnøysund.

 

Både Robert og Eg fant ut at ein Nedtur, kan også væra ein opptur! Ein nedtur gir et putt vidra i livet.


Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil