Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Du er her: Skole > Mew

Mew

Liten biografi om det danske badet Mew.

Sjanger
Biografi
Språkform
Nynorsk
Lastet opp
23.03.2006
Tema
Rock


<bilde>
Bandet består av 4 gutar. Jonas Bjerre, fødd 21 september, og er vokalisten i bandet. Mange har samanligna han med ein av sølvgutane i Sølvguttene. Jonas spelar også gitar.

<bilde>

 

Bo Madsen, fødd 5 mars, 1976. Bo spelar hoved gitar i bandet.

 

<bilde>
Silas Utke Graæ Jørgensen, fødd 21 mars, 1979. Silas spelar trommer og er difor litt vanskeleg for å sjå når Mew spelar. Blir sagt at han er vegeterianar og sjenert.

 

<bilde>
Johan Wohlert, fødd 10 mars, 1976. Johan spelar bass-gitar. Kan vera litt stille.

 


Buuande start

Jonas, Bo og Johan hadde eit filmprosjekt i sjuande klasse der dei lagde ein kortfilm saman. Jonas hadde eit gamalt kamera og lagde sjølve filmen. Dei brukte nokon av skulens musikkinstrument og komponerte musikk til filmen.

 

Det var slik det heile begynte. Det var ikkje før seinare i 1996, Silas med trommer kom inn i i bildet. Deiras første ”gig” gjekk ikkje så veldig bra. Publikum bua dei ut. Men Mew ville ikkje gi opp bare for den grunnen. Bandet sleit i byrjinga med å få fram musikken til media og folket. På den tida var dei Aqua som fekk mest oppmerksamhet. Så når dei ikkje fekk oppmerksamhet så lagde dei sitt eget merke/ plateselskap der dei spelte inn sine eigne songar. Merket fekk namnet ” Evil Office”. Deiras fyrste cd kom ut i 1997, A Triumph For Man. Dei lagde bare 2000 eksemplar av cd, for dei trudde ikkje den ville selje noko bra. I dag er ein utgave av Triumph For Man blitt veldig verdifull! På Ebay gjekk den for over 200 $ .

 

Half the World Is Watching Me kom ut i 2000 men blei ikkje så veldig populær. Folket var ikkje klar for Mew sin revoulusjonære musikk. Men i 2003 kom Frengers. (Frengers = Not quite friends, not quite strangers) Denne cd’en blei kjent og solgte bra. Anmeldarane sa at dette var noko heilt nytt og er heilt unikt.Du kan vel sei at Mew er Alternativ Rock og kanskje melankolsk. Songane deiras er veldig bra gjennomført til kvar minste detalj. Mew er altså ikkje for kven som helst. Musikken deiras er etter smak og behag. Du må bli vant med det. Etterkvart elskar du det. Mange av songane på cd’en hadde blitt remixa, altså det var eigentleg gamle songar frå dei to siste cd’ane som ikkje blei så kjent. For dei som ikkje hadde oppdaga Mew på den tida var dette heilt nytt. Mew byrja å gå på turne, og festivalar som Roskilde og Øya- festivalen.

 

Men det var ikkje før i 2005 dei blei skikkeleg kjent. Då kom dei ut med ny cd. And The Glass Handed Kites. ”Special” var ein song frå Mew som steig på dei internasjonale listene. Også her i Norge var den veldig populær. The Zookeeper’s Boy er ein som framleis i dag blir spelt på radioar og tv. Dei har satt opp noken spelejobbar for 2006 så langt, to i Noreg( Oslo og Trondheim).

 

Comforting Sounds

I don't feel alright in spite of these comforting sounds you make.

I don't feel alright because you make promises that you break.

Into your house, why don't we share our solitude?

Nothing is pure anymore but solitude.

 

It's hard to make sense, feels as if I'm sensing you through a lens.

If someone else comes, I'd just sit here listening to the drums.

<bilde>

Previously I never called it solitude.

And probably you know all the dirty shows I've put on.

Blunted and exhausted like anyone.

Honestly I tried to avoid it.

Honestly.

 

Back when we were kids, we would always know when to stop.

And now all the good kids are messing up.

Nobody has gained or accomplished anything.

 

Mange songar Mew lagar kjem frå songar Jonas eller nokre andre har hatt. Når dei skriv songar, så kjem dei på ord eller dei bare forklarar korleis omgivelsane rundt dei i draumen såg ut. Mew skriv alle songane sine sjølv.

 

Kjelder:

http://www.comfortingsounds.com

http://www.mew-world.com

http://www.mewsite.com

http://www.google.no

 

og min eigen kunnskap som eg har fått veta gjennom tv, radio, vennar og aviser.


Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil