Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Du er her: Skole > Symboler

Symboler

Ulike symboler i hverdagen som bringer ulykke.

Skrevet i 10. klasse.

Sjanger
Kåseri
Språkform
Nynorsk
Lastet opp
06.03.2006
Tema
Ulykker


Eg vil nå fortelja om symbolar som folk trur bringar ulykke. Aller fust må eg bere sej at eg e heilt enige i kvifor folk e redde for svarte kattar som går over vegen. Sjølv hater eg katter og syns dei e veldig skummle. Eg hoppe ti meter opp i lofta når eg ser ein vanlige katt, så du kan tenka deg kor redd eg blir når eg ser ein svart katt. Gronnen te at folk e redde for katter, trur eg e fordi dei var heksenes dyr for lenge sia. Da folk trudde på hekser og brant dem på bål, men nok om det. Poenget mitt va at katter e nokon skummle dyr og eg meinar at dei e tilhengare av heksene å det vil sej at de e onde.  

 

Andre ting som folk e redde for e fredag den 13. Alle, vertfall tennåringer har vel sett ein film om fredag den 13. Den dagen da alt går galt. Eg trur ikkje det e så mange som tror på det lengar, men folk tenkar liksom på det. Eg veit ikkje heilt ka eg ska tru, men eg likar ikkje den dagen. Eg får liksom frysninger i heila kroppen når eg tenkar på det. Tenk vis det skjer noko? Tenk viss ein skummel mann komme bak for å kutte av meg hovude. Nei, nå må eg slutta å tenka sånn. Gronnen te at folk e redd på fredag den 13 veit eg ikkje heilt, men eg trur det va noko som skjedde den dagen ein gong.


 

Kommerlokk bringer også ulykke har eg høyrt. Det viste eg faktisk ikkje før ein venn av meg sa det da eg jekk på eit kommerlokk. Da måtte han slå meg 3gonger i lamasen slik at det ikkje sko bringa ulykke for meg. Gronnen te kvifor det bringe ulykke konne han ikkje svara på, så eg trur det bare e noko nokon har fonne på for løye. Bare fordi dei får ein gronn te å slå nokon. Det va ganske smart da egentlig. Slik kan du starte ein sloss kamp. Du bere sette/dytte den du vil slå på kommerlokket å så kan du starta med å slå ham tre gonger hardt! Da kan du liksom ikkje ta skylda for at du starta sloss kampen hellar.

 

Alle har vel høyrt om at viss du knuser eit spegel får du 7år med ulykke. Det trur eg stemme, eller kansje 7år var litt lenge. Stakkars den personer sejar eg. Han vil ikkje eg ha vore. Det e jo ekkstra lett for oss jenter å knusa eit spegel enn det e for guttar. For vi jenter bruker meir tid på å se oss i spegelet. Vi har for eksempel sminke spegel i veskane våras og vi ser oss ofte i store spegl på veggane. For både gutter og jenter e det sånn at viss vi e utrolig stygge, eller synger veldig falskt så knuser jo spegelet. Derfor trur eg at det e ganske mange spegel som har blitt knust. Gronnen te det veit eg ikkje. Det er utruligt gammalt så det e nok ikkje nokon her på min alder som veit det og eg trur ikkje det e så mange som bryr seg om det hellar.

 

Stiger kan og bringa ulykke viss du går onnar ein. Det e det mange som trur på, men nokon berre gjer det for å vera på den sikkra sia å dessuten ka e vits med å gå onna ein stige, når du kan gå rondt han? Det blir jo berre stress spør du meg, for du må jo bøya deg og. viss du ikkje e ein liten unge eller bare veldig låge. Det kan jo og ver ganske farleg å gå onna ein stige. For viss det e nokon der oppe i stigen, kan de mista malingspanne i hovudet på deg. (viss de male). Eller kan du jo ver litt uheldige å komme borti stigen slik at den velte, å stakkers den som e opperst på stigen da. Aldri om han daue liksom, men da e det berre t springe.

 

Når folk gifter seg bringer det ulykke viss bruddommen ser bruden med brudeskjolen. Det vil skape ulykke for ekteskapet, trur nokon menneskar. Det syns eg e lika så greit, slik at han blir overraska når han ser ho i kyrkjen. Viss de gifter seg i ei kyrkje da. Den ”regelen” trur eg va litt smart, for da kan bruden for eksempel komme med heilt knall rosa eller en annen farge utan at mannen har noe han kan si.

 

No e det meir normalt med skjede mail som sendes via e-mail. Der det står at viss du ikkje sendar det som står viare te så mange det står du ska senda det te, kan du for eksempel få ulykke i dine neste 20 forhold. Det e mange, vertfall jenter som gjer slik det står bare for å ver på den sikkra siå. Det e ikkje så stress å senda videre te andre. Mens det e nokon som ska spela kule og berre sej at

-nei, eg trur ikkje på sånn å eg gidde fader ikkje å senda det rondt te folk.

Eg sendar det vidare te folk, men de som får det blir ofte sure på meg. Eller viss eg har det veldig travelt så lese eg det ikkje ein gong. For eg må ikkje senda det vidare viss eg ikkje har lest det.  

 

Nå ska eg fortelja om disse tinga e noko man ska vera redd for eller om det bare e tull. Eg trur at katter bringe ulykke, utan tvil. Koffer sko ellers gud skapa de så skummle? Mens fredag den 13 tror eg bare blei te for at med sko ha en dag å ver redd for. Tallet 13 e eit ulykke tall, å det veit de fleste, men eg trur ikkje det var meininga at det sko bli slik. Kommerlokk syns eg va ein smart ide, men eg trur ikkje det bære ulykke med seg. Det e nok berre for gøy. Mens spegel derimot trur eg at du bør holda deg vekke fra. Eller vertfall prøva å ikkje knusa dei. For da trur eg det vil bringa ulykke. Det sama gjeldar stiger, de bær du hellar ikkje gå onna. Eg trur ikkje akkurat at de vil gi deg ulykke, men du må tenka litt på de oppe i stigen. Slik at du e heilt sikkar på at de ikkje fyge ner. Det med brude skjolen kan og ver litt sant, for eg har høyrt historiar med folk det har skjedd ting med. Og te slutt det med skjede mail. Det e jo nokon som har lagt de bare for løye. Så eg trur ikkje det bringe ulykke nei

 

Ja, nå håpar eg at dåkk har lert noge nytt og blir litt meir forsiktige med ting. For du vil vel ikkje enda opp med møje ulykke resten av livet ditt...


Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil