Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Du er her: Skole > Ein tour nach london

Ein tour nach london

Kort tysk stil på intervjuform. Kan ikke garantere helt feilfritt innhold...

Sjanger
Annet
Språkform
Tysk
Lastet opp
01.03.2006

Kikki: Letztes Wochenende war ich in London mit meiner Mutter.

Marte: Wirklich, warst du? Was habt ihr da erlebt?

Kikki: Wir haben fast die ganze Stadt angeguckt und viele Dinge gekauft.

Marte: A, du bist so glücklich. Welche Sehenswürdigkeiten habt ihr betrachtet?

Kikki:  Wir haben viele Stellen besuchen, zum Beispiel Madame Tussauds, Big Ben, Tower of London, Buckingham Palace, Tower Bridge, Oxford Street, Harrods, Nothing Hill, Hyde Park und Imperial War Museum. Ich mag alles sehr gerne!

Marte: Erzähl mich mehr.

Kikki:  Harrods war das größte Einkaufszentrum, was ich gesehen habe. Es war sehr exklusiv und teuer. Ich habe am meisten nur geguckt. Ich habe aber ein Buch gekauft.

Marte: Und Madame Tussauds, wie war das?

Kikki:  Das war ein Erlebnis. Viele bekannte Menschen war dort ausgestellt.  Ich habe ein Bild mit mir und Elvis genommen.

Marte: Einmal mussten wir zusammen dahin fahren.

Kikki: Ja klar! Ich freue mich schon!

Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil