Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Du er her: Skole > Ein heilt vanleg morgon

Ein heilt vanleg morgon

En kort fortelling om en morgen der alt går galt.

Sjanger
Fortelling
Språkform
Nynorsk
Lastet opp
23.02.2006
Tema
Søvn

Riiiiiing, riiiing, dunk.. ”ååh! Den helvetes klokka!” Eg snur meg rundt og sovnar igjen med ein gang. Det finnes ikkje noko betre enn å sove om morgonen. Eg vaknar igjen nokre minuttar seinare

-på tide å stå opp no, tenkjer eg og snur meg for å sjå på klokka.

”å faan, fem over åtte!” bryter eg ut, men forblir liggande. Eg kikkar ned på hunden min som ligger i senga si på golvet, han løftar hovudet og ser på meg med to mørke hundeaugar som berre seier ”kan vi ikkje sove ein time til?” ”Sorry kompis, men slik er det” seier eg og setter meg på sengekanten med ansiktet godt planta i henda. Slik sitt eg i eit par minuttar, før eg drar Odin ut av hundesenga. Eg får litt skyldføling når eg dyttar han ut hovuddøra og ut i 100 minusgrader. Eg får gåsehud av det kalde gufset, og stenger døra med eit smell. På tide å hoppe i dusjen.

 

Det er rart, når du er riktig morgongretten virke det som om dusjen aldri kan få rett temperatur. Denne gangen er vatnet alt for kaldt, og kjennes ut som is nedover ryggen. Eg hiver på meg nokre filler og pussar tennene, mens eg tenker

-Eg får hoppe over frukost i dag.

Eigentlig kan eg ikkje huske å ha rekke det noen gang.

”oi shit” seier eg før meg sjølv ”eg har glømt bikkja” eg går til døra og åpner, fjeset som møter meg er kvitt av rim, og han ser ikkje blid ut.

Eg går inn på kjøkkenet og heller oppi litt mat til han, og blir irritert over kor sakte det går ann å ete. Han blir omsider ferdig, og da puttar eg han i buret. Det gjer han ikkje mye blidare, men sånn får det vere.

 

Eg ser på klokka, 08.28, 2 minuttar til bussen går. Eg slenger på meg jakka og skor og kuter ut døra, og låser. Eg rekk å gå 5 meter før eg kommer på at det er lurt å ha med seg ein sekk på skola. Eg kuter inn igjen, hiv på meg sekken, og slenger døra bak meg og glømmer å låse.

I lyset hastigheit kuter eg ned til busshaldeplassen, og rekk så vidt å hoppe inn døra på bussen, når den kjører forbi. ”du var heldig i dag” seier buss-sjåføren med eit irriterande munter glis. ”joa” seier eg bere, og går å finn meg ein plass.

 

Det er rart kor stille ein gjeng med ungdommar eigentlig kan vere, men dei har vel ikkje rukke å lade opp ennå. Eg sitt å halvsøv mens bussen susar på vegen og den dere irriterande ”lift me” blir spilt på radioen. Det slår aldri feil, når som helst du slår på radioen eller tv’n så vil du på ein eller anna kanal finne den songen.

 

Eg sovnar igjen, men bråvakner fort når bussen åpner dørene.

Og da er eg klar for nok ein skoledag.

 

Eg kan fint sjå at læraren pratar, men lyden som kjem ut høres bare ut som ein djup summing, kva er det han snakkar om? Eg tittar på timeplanen og finn ut at det er s-fag, huff nei, tenker eg, og legg hovudet ned på pulten og sovnar.

Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil