Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Du er her: Skole > Prevensjon

Prevensjon

Kort forklaring på hva prevensjon er.

Sjanger
Faktaoppgave
Språkform
Nynorsk
Lastet opp
03.11.2005

Prevensjon er middel for å hindre graviditet og seksuelt overførbare sjukdommar. Heilt sidan menneska oppdaga samanhengen mellom samleie og barn, har vi prøvd å hindre uønska graviditet. Dei fann ut at sjansane for graviditet var mindre rundt menstruasjonstider, men sjansane for barn var der. At ein trakk ut penis frå skjeden rett før sædutløsning, avbroten samleie, kunne også brukast. Sidan ingen av desse metodane var heilt sikre, byrja folk å legge belegg rundt penis for å hindre sæden i å befrukte eggcella. Dette var ein primitiv kondom.

 

Etterkvart som behovet for prevensjon blei større, kom nye middel som p-piller, femidom, spiral osv. Det finst også eit sæddrepande middel, men dette er ikkje å anbefale utan anna prevensjonsmiddel.

 

I dag kan vi også se korleis prevensjonsmiddel påverkar oss. I fattige delar av Afrika veit nesten ingen kva prevensjon er. Der er det mykje graviditet og sjukdommar, altså høg fødsels og dødsrate. Prevensjon er altså å anbefale!

 

<bilde>

 

Dei mest vanlege prevensjonsmidla i dag:

Kondom

Femidom

P-piller

P-spiral

P-stav

P-ring

Pessar

Minipiller

Spiral

Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil