Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Du er her: Skole > Genmanipulering

Genmanipulering

Denne stilen handlar om genmanipulering, kjekt å ha.

Sjanger
Leserinnlegg
Språkform
Nynorsk
Lastet opp
30.04.2005

Okey, det må seiast fyrst som sist: forskarane gjer ein god jobb. Men eg må seie meg absolutt lei av fenomenet genmanipulering. Når blei det utruleg interessant å fikle med normale, oppegåande menneske sine dna. Dette med genmanipulering av dyr (og av menneska og, om forskarane får det som dei vil...) må seiast å vere ein rein risikosport. Eg seier det ein gong til: RISIKOSPORT. (Berre så eg var heilt sikker på at alle fekk det med seg.)

 

Dei fleste som driv med dette, meiner at det å drive med genmanipulering kan forandre verda på eit eller anna vis. Enten er det å få dyr som har kjøt på beina (som oksar) til å få enda meir kjøt på beina, slik at vi kan, med eit rått glis om munnen, ta livet av dei for å ”få (meir) mat på bordet.” Det finst og dei som er såpass frelste av dette til å seie og meine at ”Dette kan endre verda drastisk. Blant anna kan vi få slutt på verdshungeren i Afrika ved å gi dei noko av kjøtet vi ikkje klarer å glefse i oss slik at vi blir enda feitare enn det vi allereie er.” Lite sannsynlig. Kan vi bli enda feitare enn det vi er i dag?

 

Dette var ei lita avsporing, men nok er nok, uansett korleis du ser på det: Naturen vil garantert ikkje at vi skal klusse meir med skaparverket enn det vi allereie har gjort. For, som eg såg ein eller annan plass: Tenk om naturen oppførte seg slik som vi gjorde med den...

Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil