Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Du er her: Skole > Piloten Mike

Piloten Mike

Vi følger den britiske piloten Mike i kampen mot tyskerne.

Sjanger
Fortelling
Språkform
Nynorsk
Lastet opp
22.04.2005


Han stod utanfor huset og høyrde klokka inne slå tolv. Det var midt på natta. men frå Kjeller vindauget lyste det. ”det var merkelig” tenkte Mike. Han gjekk ned langs gata i den svarte frakken sin og ein revolver i belte.” Og eg som trudde at alle hadde dratt eller gått i bombe rommet” mumla Mike og satt seg ned på ein brun nedslit benk. ”merkelig” gjentok han mens han fant fram ein sigarett.” Kvifor har hen eller henne ikkje dratt. Det er jo bombing i natt. Eg får komme meg i tryggleik, men først må eg få sagt det til dei i kjeller etasjen”.

 

Mike reiste seg frå benken med eit knirk og begynte å små springe mot huset han såg lyset i. På veg til huset hørte han små surre lyder frå lufta. ”Det må vere flya” Tenkte han og begynte å springe fortare mot huset. Då han kom fram sprang han ned den grå brune kjeller trappa og sparka opp den vesle kvite døra. ” kven er du !?”sa ei lita redd dame som låg under et bord.” eg er ein som skal hjelpe deg her i frå ” sa han andpusten. Mike løfta vekk bordet og hjelpte den pene dama med det lange brune håret opp på beina” eg er redd” sa hun.” .”så lenge eg er her skal dette gå bra. sa Mike. ”Kom vi må komme oss i eit bombe rom fort. Eg trur eg hørte tyske bombe fly”.


 

Begge to sprang opp kjeller trappen og sprang ned til ein anna gate.” her skal det vere eit bombe rom” sa Mike og prøvde å opna døra. ” Døra er låst” sa dama. knert! døra datt rett i golvet.” du er veldig sterk som greier å rive ned ein dør” sa dama imponerande.” i militæret så blir vi sterke etter hard trening” svarte Mike.” sjå om du finner noko provianter som vatn og  hermetikk.” sa han og tok fram eit teppe som låg på ein grå stol.” her, eg fant ein krukke som eg fylte med vatn og  to par hermetikk boksar.” svarte dama og sprang ned trappa til bomberommet. Mike sprang etter med eit teppe i handa.

 

PANG! BOFF! POFF! BANG!!

"Bombinga har begynt, skreik han og gjømte seg under eit bord i bomberommet. Etter ein stund var bombinga over."

 

Eg trudde aldri det skulle slutte, men forresten kva heter du min gode mann. sa dama” Mitt namn er Mike eg er pilot for den britiske hær. Kven er du forresten?” ”eg er Isabell” svarte hun. ”Eg må komme meg av gåre ” sa Mike.” vi skal planlegge eit mot åtak, hyggelig å møte deg adjø.

 

Han sprang så fort han kunne til militær basen. Og mottok instruksar der.” Du skal stå klar til neste bombe tokt da skal vi gå til åtak med jagar fly. Har du forstått oppgåva Mike” Sa ein general.” ja sir. Eg skal gje instruksane vidare til fly gruppa mi” sa Mike og gjekk ut.

 

duuuUUUUUUuuuuDuuuuUUUUuuuu!!!!. Det er neste dag og fly alarmen går av. Mange 10 talls menn springer til flyene sine og gjør seg klar til mot åtak. Mike sitter i flyet og letter frå bakken. Dei andre letter frå  bakken rett etterpå og dei møter eskorte flyene til tyskarane.

 

Mike svingar opp og til høyre og ned og skyter ein salve mot halen til den tyske jagarflyet. den tyske piloten gjør ein manøver og tar ein loop og kommer bak flyet til Mike.” eg har ein tyskar bak meg !! hjelp!!” Skreik Mike i Mikrofon. Da kom det ein engelsk fly bak tyskaren og begynte å skyte mot halen. ”Den tyskaren er veldig dyktig så pass deg for han.” skreik Mike til engelsk mannen.”.” ok sir” kom det ut av hjelmen til Mike. det tyske flyet begynner å stupe og den engelske piloten stuper etter. Mike tar ein sving og følgjer etter. ”hjelp!! Den jævla tyskaren har meg hjeeeeelp! Sa engelskmannen.” eg kjem!!” sa Mike og stupte ned etter flyet. Ratta ratta ratta ratta. Mike skaut ein salve mot tyskaren og han fekk et svært hull i halebladet .”Han mister kontrollen” sa Mike. tyskaren begynner å bli treg , men går til åtak. Han skyt ein salve mot vingen til Mike og flerra av halle vingen.” Eg styrtar” hjelp!! Den andre engelske flyet nærmar seg Mike” prøv å få kontroll over flyet” Pep det inn i hjelmen til Mike.” Eg Prøver. Eg får ikkje retta flyet opp” .skrik Mike.

 

PANG!! flyet ved sida av han eksploderte. Og det begynte å brenne i den uøydelagde vingen til Mike. ”Eg må hoppe”. Tenkte Mike .”Det er rett før flyet går i bakken”.

 

Svisj Mike er ute av flyet og henger i fallskjermen.” Kvifor hadde dei så mange fleire eskorte fly no” tenkte Mike mens han dalte ned mot bakken. Det låg mange tyske og engelske brente flydeler  på bakken og det var mange fly som kjempa om livet enda. Då Mike kom på bakken fant ein sykkel på ein liten gard og begynte å sykle den lange vegen til basen. Han viste akkurat kven han skulle snakke med.

 

Då han kom fram til den ruinerte byen gjekk han til bomberommet der Isabell var. Men hun var ikkje der meir. ”Det er noko med hun der”, tenkte Mike og leita vidare.

 

Til slutt fant Mike Isabell i utkanten av byen. Med ein radio. ”God dag, Isabell! Kvifor sitter du her med ein militærradio”, sa Mike med ein sarkastisk tone og eit bred smil.

"Eg er tyskar, Mike. mitt rike er Tyskland. Min leder er Adolf Hitler. Men det sårar meg at eg føler kjærleik for ein som er min fiende”, hulkar Isabell og begynner å gråte.

"Eg føler kjærleik for deg også, men dette er ganske alvorlig.” siar Mike.

”Det er du som sa i frå til Tyskland at vi skulle vente på neste åtak”, sa Mike sint.

”Ja, det var meg”, sa Isabell.

”Å herregud. Du må overgje deg til England. Eg kan sei at du er engelsk. Du har ein riktig god engelsk", sa Mike.

”Nei! Eg tilhører Tyskland. Eg vill heller dø enn å bli tatt til fange”, svarer Isabell.

 

Isabell trekker ein pistol opp av lomma. Retter den mot hovudet og siar: ”Unnskyld Mike”

PANG! Det skjerer eit skot gjennom lufta og vi hører et lite dunk. Der ligger Isabell død. Valte døden i steden for kjærleik og fangenskap. Mike tittet på liket og gjekk.

”Vi må få stoppet denne krigen”, tenkte Mike mens han gjekk langs vegen til militærbasen. Då Mike kom til Basen fekk han høre at bare 6 fly overlevde flyslaget.

”Vi må ha fleire fly og vi må bombe Tyskland. No er det vår tur til å gå til åtak med litt tyngre våpen, sir!”, sa Mike høgt til sin leder.

”Vi gjør det”, sa generalen.

 

Ein time seinare stod mange ti talls bombe fly og mange eskorte fly i vinter mørke. ” no gjelder det folkens no skal vi bombe fabrikkane og øydelege jævla Tyskland. Sjå kva dei har gjort med vårt land!, dette kan vi ikkje godta. skrik Mike ut oppe på vingen til eit stort fly. Soldatar gjer klar til åtak!!!.

 

Kjempemange fly letta frå bakken og hadde retting mot Tyskland. Etter ein lang stund såg vi Tyskland. Vi hørte fly alarmen til Tyskarane hylte. Og flakk kanone brølte. Mange fly strauk med før vi kom fram til drop sonen .

 

Og no kom det opp jagarfly i massevis og flakk kanonane stoppet opp. Det dundret og brølte overalt, lysglimt og røyk. Og endelig slapp vi bombene, men faren var ikkje over. Jagar flyene nærma seg. Mike svinga til høyre og begynte å skyte mot ruta til det nærmaste flye for å treffe piloten. .” 1 nede” ropte Mike.” no gjekk vi engelske fly saman og dundret ned flyene til Tyskland. Det var lysglimt  og røyk overalt da vi skulle snu. ”Vi har overlevd dette angrepet” tenkte Mike. vi landet på fly plassen og gjorde rutine sjekken. Og Mike fekk æres medalje for å ledet eit vell lykka åtak..” No skal ingen Tyskarar komme og bombe oss meir på ein stund ”sa Mike og var fornøgd. Etter han hadde fått medaljen gjekk han til senga si og låg medaljen fint i ein eske.

"Sukk.. Det finnest ingen gode løysningar i krig", sa Mike før han sovna.


Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil