Forsiden

Emnekatalogen

Søk

Sjanger

Analyse/tolkning (753) Anmeldelse (bok, film...) (638) Artikkel (952) Biografi (264) Dikt (1040) Essay (571) Eventyr (115) Faktaoppgave (397) Fortelling (843) Kåseri (612) Leserinnlegg (123) Novelle (1334) Rapport (624) Referat (174) Resonnerende (212) Sammendrag av pensum (182) Særemne (161) Særoppgave (348) Temaoppgave (1266) Annet (528)

Språk

Bokmål (8210) Engelsk (1643) Fransk (26) Nynorsk (1150) Spansk (11) Tysk (38) Annet (59)
Meny

Du er her: Skole > Idealmennesket

Idealmennesket

Kåseri om hvordan idealmannen og idealkvinnen er.

Sjanger
Kåseri
Språkform
Nynorsk
Lastet opp
20.10.2008
Korleis er idealmannen og idealkvinna? Har du nokon gong møtt dei?

Eg trur ikkje dei finnes, det skal mykje til for at man skal klare å oppretthalde halvparten av krava for å verde idealmannen eller kvinna. I tillegg har det vore mykje forandringar sidan middelalderen om dette temaet, så det er ikkje rart at så mange som er litt eldre har store problem med dette. Eg skal i denne teksten prøve å lære deg korleis idealmannen og kvinne er, og korleis du bør være utan eit par dusin opperasjonar og for mykje gørr putta inn i ulike spesielle kroppsdelar for å sei det på den fine måten.

 

For at du skal få best mogeleg lærdom ut av denne teksten kjem eg til å dela det i 2 underkappitlar. Ikkje bare for å hjelpa deg nei, men også kreftsjuke diabetikarar som i tillegg har dysleksi og ei kraftig kvese på den høyre nasebora. Og bare så det er sagt er ikkje dette ein sjølvbiografi, sjølv om det til tides høyres ut som meg.

 

Idealkvinna

Dette er eitt av verdas mest omtalte spørsmål vil eg tru. Når tenåringsjenter sitt og les i jenteblad og ser på dei ulike ideala som har spiseforstyrring, helst bulimi, men det finnes også ideale og forbilde med anoreksi. Desse modellane er jo flotte å sjå på utan former mens man ser ribbeina under kjolen. Lange bein er jo også eitt tema, stankelbein eller langbein som det også kallast. Eg forstår meg ikkje på desse homofile som veljar ut syltynne offer for modellbransjen som vert oppegåande ein månad eller to viss dei er heldige, og etter det dett adle kroppsdelar frå kvarandre som vert ”skrekk eksempelet” for ungdomen som igjen blir vist under nrk1 nyheitene klokka 6 som absolutt adle ungdom ser på. Skjelettliknande forsidepiker danka i sminke som om hu datt hovestups nedi brunkremspannet som kosta eit par hundre tusen kroner. Viss ei av dei mest populære jentene et litt god mat, for eksempel Celina Middelfart kjem ho føresida i ”Se og Hør” og VG til å vere slik; ”sjå korleis Celina proppar i seg cheeseburgaren som har skaffa henne valpefeittet!”

 

For å unngå dette kastar dei i seg meir tablettar enn ein asma-sjuk hiv pasient med diabetes. Dette skal være den sunne ungdomskjelden.

 

Å ha for lite former er ikkje eit godt teikn for idealkvinna, men ho skal heller ikkje være for stor utanom at formane ligg på brystene. Men det var ein gong ein klok mann som heitar Junior som ein gong sa; ”Store bryster, stor kropp”. Så for å få den perverse mannen din til å varte fornøgd, må kvinna ta å operera bort adle bilringar, valpefeitt, dissende lår og dobbelthaker samtidig å strame opp ansiktet for rynker slik du meir og meir liknar på ein marsboar. Men ikkje minst må du putta eit par trailerlass med silikon inni dei vesle brysta dine, og det er ingenting som heitar strekkmerke, vertfall ikkje noko legane som legane har fått med seg.

 

Da er mannen storfornøgde, vertfall viss han er ein pervers Lofoting.

 

I nokon samfunn i dag er det bare bra å vere litt stor, for det signaliserer at man er rik, godthjartig og ikkje sparar på godskapen. Men ”meir å ta i, meir å vær glad i” samfunnet har vi ikkje i Noreg bortsett frå eitt par bygde i Halden området då.

 

I tillegg til at kvinna skal være fantastisk vakker og eventyrlig er kravet til Ola Normann at ho også skal være smart, morosam, politisk engasjert og samfunnskritisk. I tillegg skal ho være minst eitt hovudet lågare enn sin type, for menn blir rett og slett mobba resten av livet viss kjerringa ikkje oppretthelder det kravet. Mens me snakkar om å oppretthalde kravet, er det bare ei kvinne i Noreg som nærmar seg å være idealkvinna, og då forstår adle at eg meinar ingen ringare enn bergensaren Erna Solberg. Det vil igjen seie at man må langt vekk i frå Noreg viss du har håp om å finne idealkvinna.

 

Idealmannen

Eg vil bare opplysa om noko før eg begynn å fortelja om idealmannen. Dette er spesielt til dei håpefulle sofagrisane som no sitt heime godt tilbakelent i sofaen med den eine handa som vekslar mellom å være på fjernkontrollen og to og ein halv liters flaksa med falsk kola han kjøpte på storhandel i Flensburg, mens godhanda hans bytter på å være oppi ein av dei mange chipsposane han har på magen og nedi skrittet mens han ser på en dårlig pornofilm som var på sal på nærmaste bensinstasjon. DU ER IKKJE IDEALMANNEN!!!

 

I vikingtida var det ikkje så høge krav. Viss mennene var barske, sterke og kunne sloss med kven som helst, kunne han dra på tokt å røve med seg kvar kvinnehjarta han ønskte å behalde. Vi drar ofte på tokt nå i moderne tid, men det er ofte ikkje lengre enn til Svinesund for å hamstre øl, røyk og tyggi.

 

Dei hadde også eit anna triks for dei litt meir poetiske menna, for viss du skreiv eit kvad, då blei du med eitt ganske populær hjå kvinnene. Men viss man skriv litt poesi i dag, er det større moglegheit at du tiltrekk deg feil kjønn.

 

Nå i dette århundre må du ikkje bare være sterk og barsk som vikingane, nei nå stille kvinnene mykje høgare krav til oss menn. I tilegg til alt det vikingane måtte vere før å røve ei kvinnes hjarte, må me menn i dag være kjekk, romantisk, mjuk, tåle at kvinna har ei meining og at ho likar å være sjef. Me må berre leva med det, sjølv om det hadde vore greitt å vore fødd 1000 år tidlegare.

 

I dag skal idealmannen være ca. 187,5 cm, mens idealet i senga skal være nesten 170 cm kortare.

 

Han skal også være atletisk og i god form, noko som ikkje er bare bare når han for det meste heng på veggane til tenåringsjenter verda over.

 

Viss du ikkje er så veldig interessert i denne typen idealmann, vil eg bare nemna at eg er singel og open for eitt forhold. Så det er bare til å ta kontakt.

 

For mange kvinner er de rålekre single rike advokatane og legene eitt godt alternativ. Og eitt motto ein lege som eg kjennar sa ”jo meir man har, desto meir kan man få”. Så tips til dykk single gutar der heime. Bli rik, så er det større mogligheit for at du får ei flott kone. Det einaste litle negativet kan vere at ho er litt billeg, men det er ikkje så farlig.

 

Den perfekte mann er han som hjelper til med oppvasken men s han høyrar korleis dagen til kona har vore, og korleis ho klarte å baksnakka nabokona utan at ho fekk nokon misstanke. Det er idealmannen det… sa vertfall mora mi då eg spurde om å få nokon tips til denne oppgåva. Så nå er eg litt skeptisk til korleis far min er.

 

Til slutt

Til dykk single desperate kvinner der heime, dykk må slutta å leita i ferskvaredisken på Meny, gå heller i frysedisken på Rema 1000.

”For det enkle er ofte det besta.”

Legg inn din oppgave!

Vi setter veldig stor pris på om dere gir en tekst til denne siden, uansett sjanger eller språk. Alt fra større prosjekter til små tekster. Bare slik kan skolesiden bli bedre!

Last opp stil