Forum > Skole og utdanning > NÆRINGSSTOFFER I TYNNTARMEN (HJELP?)

Her kan etterlyse stiler og skoleoppgaver eller hjelpe andre med å finne det de trenger. Du kan også ta opp andre ting som har med skole og utdanning å gjøre.

Vis fora | Vis emner | Vis som tre
NÆRINGSSTOFFER I TYNNTARMEN (HJELP?...

lunanita
02.06.2014 23:15
Jeg har fått en innleveringsoppgave som jeg ikke skjønner noe av! Shocked  Shocked 8\|
Hadde satt utrolig stor pris på om jeg fikk hjelp. Oppgaven går som følgende..

(Kroppen vår tar opp næringsstoffer hovedsaklig i tynntarmen. Beskriv hvordan dette fungerer og hvordan maten vandrer hit) .. ? Plis hjelp meg!

Svar på dette innlegget  

Re: NÆRINGSSTOFFER I TYNNTARMEN (HJ...

ahrmed
18.01.2018 12:35
 Confused :-\?  Embarassed :-$  Embarassed :-$  Embarassed :-$  Embarassed :-$  Embarassed :-$  Embarassed :-$  Embarassed :-$  Embarassed :-$  Embarassed :-$  Embarassed :-$  Embarassed :-$  Embarassed :-$  Embarassed :-$  Embarassed :-$  Embarassed :-$  Embarassed :-$  Embarassed :-$  Rolling Eyes *-)  Rolling Eyes *-)  Mad :-x  Mad :-x  Mad :-x  Confused :-\?  Cool 8-\) :"(  Sad :-\(  Neutral :-|  Very Happy :-D  Razz :-P  Smile :-\)  Idea \(I\)  Wink ;-\)  Rolling Eyes *-)  Mad :-x  Shocked 8\|  Embarassed :-$  Embarassed :-$  Embarassed :-$  Embarassed :-$  Embarassed :-$  Embarassed :-$  Embarassed :-$  Embarassed :-$  Embarassed :-$  Embarassed :-$  Embarassed :-$ MSMKMDLKMDLKMFLFNKMØANFLJNLKAFNLJF UGANDAN KJNFANFLNFA

Svar på dette innlegget  

Req.time: 0.011 sec - 1 pageviews