Forum > Skole og utdanning > Linje/skolevalg Vgs

Her kan etterlyse stiler og skoleoppgaver eller hjelpe andre med å finne det de trenger. Du kan også ta opp andre ting som har med skole og utdanning å gjøre.

Vis fora | Vis emner | Vis som tre
Linje/skolevalg Vgs

Metis
26.10.2011 15:31
Er der noen der ute i den store verden som kan hjelpe meg med et aldri så lite problem?
Jeg er usikker når det kommer til valg av linje og skole når jeg er ferdig på U-skolen :"( ... Jeg ønsker å utdanne meg som journalist og har ingen anelse om hvilken linje som vil være best for meg  Confused :-\? Siden lærerene mine ikke er til stor hjelp, fordi de ikke kan gi et skikkelig svar  Mad :-x , hadde jeg liksom håpet da noen her kunne hjelpe meg... Noen som har forslag til hvilken linje jeg burde ta og evt. anbefalinger av skoler i bergensområdet som tilbyr den linjen...?

Svar på dette innlegget  

Re: Linje/skolevalg Vgs

postit
04.06.2013 15:22
Om du skal bli journalist bør du absolutt ta medier og kommunikasjon, det er en veldig norsk relatert linje. Der du går om du enten skal bli journalist, fotograf, web designer eller noe i den duren. Rettere sagt er det en linje for de som vil holde på med media i framtiden. Det som er bra med den linjer er at du får generell studiekompetanse i tillegg, da kan du gå videre på høgskole eller hva du måtte ønske.  Smile :-\)

Svar på dette innlegget  

Req.time: 0.008 sec - 1 pageviews