Forum > Skole og utdanning > Muntlig Eksamen I matte (Arkitektur)

Her kan etterlyse stiler og skoleoppgaver eller hjelpe andre med å finne det de trenger. Du kan også ta opp andre ting som har med skole og utdanning å gjøre.

Vis fora | Vis emner | Vis som tre
Muntlig Eksamen I matte (Arkitektur...

Th0r
17.06.2010 20:00
Jeg trenger litt hjelp.. jeg har flyttet med pappa i hele går og helt til kvart på åtte i dag... og jeg skal opp i matte muntlig i morgen.. Men det var dette tema jeg kom oppi som gjorde meg litt usikker, så jeg lurte på om noen kunne kanskje hjelpe meg litt...
Jeg har noe jeg må ha med eller noe jeg burde ha med da.. så jeg bare skriver opp hele arket her...

Forberedelsestid inntil 48 timer
Lag en regnefortelling med tema
Arkitektur

Velg ut 10 av disse stikkorda som skal være med i regnefortellingen din:
-Sannsynlighet -Volum,areal
-Kombinatorikk -Romfigurer
-Statistikk- -Standardform
-Valuta -Målestokk
-Regnskap, økonomi -Lån, Sparing, renter
-Tierpotenser -Konstruksjon
-Potenser -Kongruens og formlikhet
-Ligninger -Brøk
-Negative tall -Benevninger
-Vei,fart,tid -Massetetthet
-Prosent -Pytagoras
-Funksjoner -Symmetri
-Diagrammer -Skatt

Bruk datamaskin med internett der det vil være til hjelp
Det er viktig at dere får vist hva dere kan inennfor flere emner i matekatikk når dere arbeider med dette temaet.
Husk at talla du bruker bær være realistiske
Hovedemnene i matematikk etter kunnskapsløftet:
-Tall og algebra
-Geometri
-Måling
-Statistikk, sannsynelighet og kombinatorikk
Velg Presentasjonsform selv.

Noen som tror de kunne hjulpet meg litt og kanskje gitt meg noen tips?  Smile :-\)

Svar på dette innlegget  

Re: Muntlig Eksamen I matte (Arkite...

th0r
17.06.2010 20:56
Hvis noen kunne gitt meg litt hjelp hadde det vært supert..  Smile :-\)

Svar på dette innlegget  

Re: Muntlig Eksamen I matte (Arkite...

linagold
19.06.2010 03:38
Hei kjære,

Kompliment av sesongen håper jeg at alle ting er ok med deg som det er min store pleassure å kontakte deg i å ha kommunikasjon med deg etter surfer inn på internett og se profilen din fra i dag, men husk at Love har ingen farger barriere , ingen pedagogiske tilbake bakken barriere, ingen sosio-økonomiske Barrier, religiøse, språk, nasjonalitet eller avstand barriere, den eneste viktig ting det er kjærlighet, og også gi deg min bilder og detaljer om meg, vil jeg vente å høre fra deg.

din nye venn Lina
E-post ... linabakele@ymail.com

Hello dear,

Compliment of the season I hope that every things is ok with you as it is my great pleassure to contact you in having communication with you after browsing into the internet and seeing your profile starting from today,but bear in mind that Love has no colors barrier, no educational back ground barrier, no socio-economic Barrier, religious, language, nationality or distance barrier, the only important Thing there is love and also give you my pictures and details about me, i will be waiting to hear from you.

your new friend lina
Email...linabakele@ymail.com

Svar på dette innlegget  

Req.time: 0.018 sec - 1 pageviews