Konkurranse: Et ARR jeg er stolt av!

(05.09.2005, sist oppdatert 11.10.2005) Utskrift  Del på Facebook

Konkurransen er avsluttet og vinneren er kåret. Takk for alle bidragene! Les mer her

Med fare for å sette i gang en skikkelig sær konkurranse; fortell om ditt arr! Vi alle har et eller annet arr, gjerne fra barndommen, som vi er spesielt stolte av og som vi liker å fortelle andre om. Hva er din historie til ditt ynglingsarr og hvorfor? Vinn Thrustmaster 360 Modena Upad Force!

Juryen er denne gang er Øystein Madsen, Sara Sørheim og Cathrine Virik Olsen. Denne gangen vektlegges rett og slett leseglede og at vi drar litt på smilebåndet. Med andre ord: Historie, humor og måten du presenterer den på (i prioritert rekkefølge).

Vinneren kåres 1. oktober 2005. Premien er en håndkonsoll - Thrustmaster 360 Modena Upad Force Spillutstyr til PC. Premien er levert av Komplett.no, les mer om premien her:

For å delta i konkurransen, skriv inn din historie under. Husk å ta med e-postadresse, i tilfelle du vinner.

Lykke til! Har jeg forresten forfalt om den gangen min kompis staket nedover skibakken - hvor jeg lå - og lagde et fint lite hull igjennom kinnet mitt?

Les også
- Vinner kåret i lokale ord og uttrykkonkurransen!
- Konkurranse: Beste lokale uttrykk eller ord!
- Vinner kåret i ARRkonkurransen!

Kommentarer fra brukere

1 | 2 | 3 | 4 | Neste side »

07.09.2005 01:56
En dag kom jeg på skolen med et langt, rødt og stygt kutt på venstrearmen. Da folk spurte hva jeg hadde gjort meg, sa jeg at det var en linedanceulykke...

Det var familietreff hos tanta mi, med god mat og linedancekurs ved kjæresten til en av onklene mine. Etter å ha dansa ei stund - de samme relativt enkle trinnene om og om igjen - ble jeg så lei av hele greia at jeg kasta meg inn i veggen for å få litt avveksling... Men der var det en spiker! Den pressa seg inn i armen og holdt seg der mens jeg landa etter det høye hoppet mitt, litt vondt var det, men søren så tøft det så ut etterpå!

07.09.2005 14:38
Da jeg var 9-10 år gammel var jeg og vennene mine veldig glad i å lage knekk. Det var fritidsyssel nummer 1, og det tok i allefall av når vi dro inn på hytta om sommeren.

En dag ble jeg og et par venninner som vanlig godtersugen, altså fant vi ut at vi skulle lage knekk. Så det var bare å finne frem panna, sukker og smør. Man lager knekk ved å smelte sukker og smør og røre OFTE, hvis ikke blir det brent. Etterpå kjøler man det ned og kutter opp i biter. Problemet er bare at når man smelter smør og sukker kan inneholdet bli ganske VARMT. Også sprutet det nå og da. Så det var ikke akkurat noe sjokk at jeg, som var den heldige utvalgte til å røre i knekken, fikk en glovarm blanding av smør og sukker innerst på lillefingeren. Det gjorde forferdelig ondt! Og selv om jeg var rask med å skylle det av sved det kraftig, i allefall for en 9-åring.

Dette var akkurat i den perioden søstra mi hadde brukket armen sin og gikk med den i fatle. Det var visst veldig kult, så siden jeg hadde vondt i lillefingeren skulle jeg også ha fatle! Stolt og fornøyd trippet jeg rundt med en hjemmelaget fatle med den stakkars lillefingeren min i. Men jeg droppet den fort etter at søstra mi og vennene mine lo av meg.

Uansett, i dag har jeg et lite, men spesielt arr på lillefingeren. Arret likner nemlig på en spekkhogger! Eller, rettere sagt, ryggen og finnen til en spekkhogger. Eller hai om du vil. JEG synes i allefall det er kultl...  Smile :-\)

08.09.2005 20:17
da jeg var 13, skulle jeg og venninna mi ha en selvpinings dag.
Da satt vi med passer og ripa oss opp til vi begynnte og blø.
Jeg ripa inn for-bokstaven min (b) og har arr etter det enda,-og kommer til å ha det resten av livet!
Synes det er ganske tøft jeg!

08.09.2005 21:16
Da jeg gikk i 6 klasse (jeg er snart 18 nå) lekte vi ta`n (politit og tyven). Jeg sku ta en, men det jeg ikke viste var att det sto en bak den høye personen eg hadde tenkt og ta. Og jeg hadde ganske stor fart. Så han kom rett mot meg, og vi kræsja. Jeg fikk hans tenner rett over øye. Så jeg har enda arr etter det. Tøft med tannmerke arr over øye. Litt spesielt!

Pønker'n
09.09.2005 15:26
Jeg hadde en litt rar føflekk under puppen da jeg var rundt 17, og bestemte meg (en alkoholisert dag) at DEN skulle vi pierce! Ikke helt lust, siden den falt av og etterlot seg et ganske merkelig arr...

Tha Kisser
09.09.2005 20:19
Jeg var på ferie i Italia for noen år tilbake. Der traff jeg en døds søt gutt, som jeg stadig begynte å henge mer og mer sammen med. Det viste seg at etter noen dager var vi klare for vårt første kyss, men det gikk ikke helt som planlagt. Vi stod i baren på hotellet i et hjørne for oss selv. Da mine lepper møttes hans ble det til mer biting enn kyssing. Han bet meg i leppea og jeg begynte å silblø. Alle i baren snydde seg og jeg måtte fort opp på hotellrommet for å finne noe og tette det med. Dagen etter var lippa mi hovnet opp og jeg hadde et stort kytt på den. Den dag i dag er det blitt til et arr, og er et minne for mitt første og ikke så vellykkende kyss.

11.09.2005 20:47
Jeg var på 4h leir, og på den leirn skulle vi leike litt, så kom det til at vi skulle raile på en benk, først var det en som gjorde det også skulle jeg følge etter, og i det jeg landa velta krakken og jeg fikk beinet til krakken, som var av jern, i rumpe sprkken og opp over ryggen, så nå ser det ut som jeg har en jævlig lang rumpe sprekk.. det er kult på stranda skal jeg si dere.. Wink ;-\) ser ut som en gammel mann med flere rygg opprasjoner.. hehe...

11.09.2005 22:11
Det var en gang jeg var med familien og et venne par på hytte tur til kragerø og jeg og ei venninne leika i et sånn hage basseng vi hoppet oppi det og landa på knea.
etter vært blei vi temmelig leie og la oss for og sole oss, etter vi hade sola oss lenge skulle vi hoppe oppigjen..
jeg tok kjempe fart og landa med knerne først, men det som hadde skjedd mens vi lå og sola oss var at den dumme søstra til veninna mi hadde lagt skjell oppi bassenget..
så når jeg landet der fikk jeg noen store kutt i kneet. litt kjipt og vondt, siden det var saltvann.
men det som er bra med de kutta er at de ser ut som en R, altså forbokstaven min.. hehe.. er nok morrore og gå på stranda for meg enn han Gundersen..

12.09.2005 10:48
jeg har en stooor V langs hele venstre kneskål etter å ha truffet en bil i mopedulykkke. jeg kjæsjet rett inn i sidedøra på en toyota hiace varebil.
hadde englevakt og arret i dag er like fint som det alltid har vært...

jeg rev opp hele skåla kjøttet og musklene, helt ned til benet...
ble fraktet til sykehuset for videre sjekk..
her måtte jeg ligge i en uke før jeg klarte å bevere beina...

litt over en og en halv uke tok det før jeg fikk "perm" og jeg er fortsatt stolt over arret  Razz :-P

12.09.2005 13:26
Vi var en gjeng gutter som var på sydentur i 2001. Turen var sterkt preget av fyll og moro, og en dag havnet vi selvfølgelig på skumparty. Etter som skummet steg, og alle ble våtere og våtere, ble det samtidig veldig glatt på dansegulvet. Alle var i strålende form, og vi drev og sklei frem og tilbake på dansegulvet. Plutselig fikk jeg en strålende idé – nemlig å ta en såkalt ”Klinsmann”… Det er sånn som mange fotballspillere gjør etter de har scoret, seiler bortover på brystet på gresset. Så jeg tok fart og kastet meg ned i skummet og seilte langt bortover det såpeglatte dansegulvet! Da jeg reiste meg opp igjen, så jeg at jeg hadde fått en stor flenge i brystet, og blodet rant! Jeg hadde ikke tenkt på at gulvet var fullt i glasskår… Vi fikk litt panikk, og jeg måtte komme meg på sykehus. Det var lettere sagt enn gjort, for vi var jo i Hellas. Men vi hev oss i en taxi, og fikk sydd noen og tretti sting på den lokale legevakten. Men da taxien kjørte oss til hotellet igjen, kom vi på at vi ikke hadde nok penger til å betale taxien. Det endte med at vi ga han en vannmelon og en helflaske sprit, mens han bablet om at han hadde en familie å forsørge  Very Happy :-D

12.09.2005 16:23
Jeg var ganske tidlig å lære meg å sykle på den tiden jeg var unge...veldig få hadde sykkel før uti barneskulen....ikke mye støttehjul den tiden. Men jeg var vell en 6 år å en racer å sykle var ute å syklet formiddagen i påvente av at vi skulle reise til min bestemor. Syklet i stor fart nedover mot en sving men tenkte ikke over grusen på asfalten .....tok en 360 graders piruett før jeg landet med albugene skrapende mot asfalten.....men kunne jo ikke grine da det var noen som stod i vinduet å kikket...kostet av meg å tenkte at jeg jammen skulle vise dei, det kom akkurat en bil som jeg da bestemte meg for å sykle omkapp med. Tok laust i 190...syklet som f. men snart innhentet bilen meg og jeg stupte ut i grøfta over rattet...skrapet opp alle knoklene mine panna kinnet kneet såg mer ut som et åpe kjøttsår hele meg, men da ble det for vondt til at jeg kunne holde tårene på avstand....åsso den nye fine buksa og.....så nå har jeg arr som fine roser på knoklene å et stort på albugen som ligner en fjellkjede...

12.09.2005 18:24
En gang da æ va lita, og storesøstra mi passa mæ. Hadde ho 2 av søskenbarna våre på besøk. Han ene va like gammel som ho og han andre va ett år mindre enn mæ. (Æ va ca. 6 år, han 5 år). Så hadde æ og søskenbarnet mitt på 5, lekt mye den kveldn. Vi hadde det kjempe artig ilag, helt til han eldste kom og sa at de sku dra. Æ ble helt fortvila, og det ble han minste å. Vi prøvde å holde fast i kværandre, mens storesøskenan våres prøvde å dra oss fra kværandre. Da dem klarte det, holdt søstra mi mæ igjen i gangen, mens de andre gikk i yttergangen og han eldste holdt døra igjen før mæ. (Det va ei glassdør) Da æ innså at æ ikkje klarte å lukke opp døra mens han holdt, slo æ te glassdøra me knyttneven, og glasset, jah..det knustes jo selvfølgelig..! Æ fikk masse over mæ, men det va på hendern æ fikk mest. Æ fikk et skikkelig stort glasskår vedsiden av pulsåra mi. (3 cm)Søstra mi fjerna glasskåret, og prøvde å kjenne me tunga om det va flere glasskår oppi såret. (Æsj, klare enda ikkje å skjønne at ho klarte det, sia det va så mye blod!!!) Men det arret e æ faktisk stolt av, tru det eller ei!

12.09.2005 18:51
I slutten av niendeklassen fikk min klassekamerat Andreas blindtarmbetennelse. I slutten av tiendeklassen, en uke før vi reiste på klassetur fikk min klassekamerat Steffen blindtarmbetennelse. Mindre enn en uke etter at vi kom hjem fra klasseturen fikk jeg blindtarmbetennelse.
Nå har jeg tre pene arr på magen; ett stort rett under naveln, ett bittelite rett over navelen og ett knøttlite rett innenfor venstre hoftebein.
Jeg liker arrene mine, for de er gode å stryke på Smile :-\)

12.09.2005 22:46
Da jeg var liten, pleide vi alltid å leke krig i bursdagsselsskapene, og det gjorde vi selvfølgelig også denne dagen. Krigen gikk stort sett ut på at man skulle skyte hverandre med diverse plastpistoler, og når man ble skutt, måtte man kaste seg ned på bakken og ligge stille i et halvt minutt.

"Laget mitt" hadde barrikadert seg i en liten hytte, og jeg bestemte meg for å løpe over plassen og inn i den sikre hytta. Akkurat i det jeg løp inn døren, ble jeg oppdaget, og skutt bakfra. Jeg skrek ut, kastet meg på bakken, og vred meg i smerte. Det ingen forstod, var at jeg hadde slått hodet mitt i en spiker som stakk ut fra døren, og blødde naturligvis som en middels stor elv. Det tok sin tid før alle forstod at jeg faktisk ikke var skutt, selv om det føltes slik for meg akkurat da.. Dette etterlot seg naturligvis et morsomt arr, og hvis noen spør, har jeg jo selvsagt blitt skutt i hodet... =o)

Mia
13.09.2005 15:51
Jeg har et forferdelig stygt arr i fjeset på venstre kinn. Her kan du lese min historie:

Jeg skulle tøffe meg litt da jeg og en venninne var ute å akte. Jeg gav henne en utfordring om å ake ned den bratteste bakken. Hun godtok hvis jeg akte først, og siden jeg liksom ikke er redd for noe måtte jeg nesten det. Jeg tok gigafart og stupte utfor akebakken i mitt supernye akebrett. Da jeg nådde bunnen var selvfølgelig bremsene mine gåen så jeg ble fyrt rett inn i gjerdet der nede. Jeg begynte å blø fra øyenbrynet og kinnet og da jeg kom hjem trodde mamma jeg hadde skadet øyet. Hun er jo øyelege så hun trodde det verste. Men da jeg sa at det "kun" var litt far øyenbrynet og mye fra kinnet, da syns hun dte var greit. (selv om hun var på gråten). Det bar til legevakten og jeg måtte sy 14 sting i kinnet. Jeg fikk 100 kroner og en is og var dermed fornøyd resten av dagen.

Dette er ganske lenge siden, så jeg husker ikke akkurat følelsene, men jeg har fremdeles mitt "megatøffe" arr midt i fjeset!

14.09.2005 17:01
Hei! Mitt favorittarr sitter over hele hodebunnen! Dette stammer fra da jeg var 15 år og var på ferie på Alcudia.På denne tiden hadde jeg virkelig langt hår. Det som imidlertid gjelder når man kjører go- kart (med virkelig langt hår) er ikke bare at man beskytter seg med hjelm. Neida, for har man virkelig langt hår skal man også beskytte seg med hårstrikk eller lignende hjelpemidler som holder håret UNNA go-kart hjulene, og ikke UNDER! Jeg mistet omtrent en tredjedel av håret og hodebunnen, og gikk med fel- lapp (eller caps/ hue) i ett år etter dette. Har i dag imidlerid fått håret tilbake og hodebunnen er nesten helt fin, jevn og blank. Grunnen til at dette er mitt favoritt- arr er gleden jeg i dag har av, igjen å kunne style og frisere en komplett og respektabel hårmanke! Fikk dessuten en god innføring i ikke å bry seg om andres tanker og ideer om deg i den hårløse perioden, det kom godt med senere!

15.09.2005 02:00
Har et arr under høyre øye etter avsluttningsfest i 9.klasse for mange år siden (ca. 1991). Jeg fant ut at det er hverken godt, smart eller sunt å rulle seg i knust glass. Spesiellt med tanke på at jeg la meg for å sove i ei skråning rett ovenfor der det knuste glasset lå. Dessverre var jeg teit nok til å legge meg sidelengs i denne skråninga. Dermed sa det "Rull, rull" og jeg endte opp med et 5 cm langt arr under øyet. Litt skremmende å tenke på at hadde det vært ca. 1 millimeter lengre, hadde jeg vært blind i dag. Vel, vel... Fylla har skylda, men hvem har skylda for fylla? He he!

Lisa
15.09.2005 15:28
Har fått en del arr igjennom tida jeg også !
Et fikk jeg da jeg i 8. klasse (nå to år siden,) spilte "enspretten" med fotball på fotballbana, ballen kom i middels høyde mot meg og jeg skrek " jeg gåååår!" Jeg hadde tenkt til å ta den på huet, men samtidig sparket en av guttene i klassa ballen, og traff meg i haka. Så ble tennene mine presset ned i leppa, så hele leppa sprakk .. Det var masse blod, og jeg måtte på legevakta og sy mange sting : )

15.09.2005 21:48
Det var en vakker vårdag da jeg var rundt 10 år. Venninnen min og jeg lekte i hagen til mine besteforeldre og fant ut at vi skulle spikke seljefløyte. Jeg hadde gjort det før og visste godt hvordan det skulle gjøes. Da det kom til å spikke tuten på fløyta tror jeg at jeg hadde det litt travelt, for jeg tenkte ikke på hvordan jeg hadde plassert hånden som holdt seljegrenen. Jeg visste man måtte ta i litt ekstra for å kutte over slik at det ble et bra munnstykke, så jeg hogg til..... rett i pekefingeren. Da jeg så blodet sildre ropte jeg forsiktig , men rolig : bestefaaar, som stod i vedskjulet og hogg ved. Vent litt, ropte han tilbake uvitende om at jeg hadde et stygt kutt i fingeren. Etter å ha fått hjelp og surret fingeren inn i papir en stund, så så vi på fingeren med 'innmaten' utover ved siden av. Mamma lappet det sammen med strips og legen sa at det var så fint lappet sammen slik at jeg slapp å få stingarr. Nå, flere år senere, har jeg et dypt søkk i pekefingeren. Tror virkelig det kunne ha blitt en fin seljefløyte, jeg, om jeg hadde truffet kvisten istedet... Tror forresten den hånkonsollen passer fint til den litt spessielle pekefingeren min...  Smile :-\)

16.09.2005 02:21
Jeg var veldig liten og lå i sånn seng med gjerde rundt. Senga sto i et hjørne, men siden det var en panelovn på veggen der kortsiden av senga sto, så var naturligvis ikke senga helt inntil veggen der hvor ovnen var. Jeg klarte da selvfølgelig å klatre over det sengegjerdet og falle med hodet først ned mellom veggen og senga der ovnen var. Måtte sy noen sting på haka, for å si det sånn, og arret er der ennå. Var så liten at det er rart jeg husker det, men husker at det gjorde veldig vondt på legevakta, for de brukte ikke bedøvelse.

16.09.2005 11:15
For 7 år siden stakk jeg foten inn i gressklipperen for å sparke vekk litt gress sånn at motoren ikke skulle stoppe. Dessverre stakk jeg denlitt for langt inn og den tok foten fin. På sykehuset lo legene av meg, men sa at jeg var heldig. Det hadde vært andre som hadde gjort det samme og mistet alle tærne, heldigvis hadde jeg på gummistøvler, så nå er det bare lilletåa mi, som er merkelig krokbøyd, med et arr rundt hele seg. Fremdeles blir jeg erta med deg. Men jeg slapp hvertfall å klippe plenen i mange år etterpå...

16.09.2005 19:04
Da jeg var liten hadde jeg svært lyst å skrelle et eple selv. Jeg var kanskje 4 år og hadde ikke brukt kniven så mye ennå. Da jeg skulle skjære klarte jeg å skjære meg rett i fingern. Det var veldig vondt å jeg har ennå at svært arr. Men jeg var fornøyd ettersom jeg klart å skjære (litt) av skallet på eplet.

17.09.2005 13:50
Vi var to gutter i 20-årene, på fjelltur langt oppå vidda. Etter å ha slått opp teltet ved et idyllisk vann, gikk vi for å se oss litt om. Plutselig lå den der: den ultimate bekken! Vi ble forvandlet til små barn igjen, da vi bestemte oss for å bygge en demning. Vi hadde flyttet på steiner og tettet med mose i timesvis, da jeg fant en diger stein jeg skulle kaste nærmere demningen. Akkurat for sent oppdaget jeg at steinen var utrolig spiss på undersiden. Da den i slow-motion gled ut av hånda mi, lagde den et dypt kutt langs høyre pekefinger. Jeg blødde som en gris, og var dritredd da vi jo var milevis unna sivilisasjonen... Med litt plaster og en grillet ørret gikk det heldigvis bra.
Nå trenger jeg bare å ta en titt på fingeren for å minnes denne herlige turen, og innse at dit må jeg snart tilbake!

18.09.2005 16:16
Jeg var 5 år, og lekte Batman med en kamerat i en gammel låve. I hemsen oppe i låven var det en stort hull, og under var det masse høy. Vi tok på oss "kappene" våre, og skulle "fly" ned i høyet. Men ut fra en av de råtne plankene i hemsen, stod det en rusten spiker. Da jeg hoppa, traff den ved øyet mitt, ca 2 mm fra øye-eplet. Resten av historien inneholder blod, snørrr og tårer, og arret har jeg fortsatt, 13 år seinere.

19.09.2005 12:59
Jeg måtte hente posten for min far. JEg var vel 8 år kan jeg tenke meg til. Det var snø og is den dagen. Og vi hadde en grus vei uten for huset vårt, den var selvsagt blitt til is, men ut av isen stakk det opp en eneste liten stein. Akkurat der datt jeg og slo kneet mitt! Det var ikke så morsomt da, for jeg klarte ikke å bøye kneet mitt på 2 uker, men nå ler jeg av det titt og ofte!

19.09.2005 15:26
Da jeg var vel en 10-år skulle jeg åpne en Leverpostei-boks kuttet jeg meg i hånden. Fikk en liten strek på hånden og det arret har jeg hatt for alltid.

19.09.2005 18:47
når jeg var ca 8 år så skulle jeg og noen naboer brenne søppel, så havnet det noe som ikke skulle på det bålet, og over det så var det en svart søppel sekk som hadde smeltet og det så jeg ikke, jeg fikk masse av den søplesekken over min høyre hånd og jeg har fremdeles merke. det er mange som har spurt meg om hva jeg har gjort og alle trur at jeg har skjært meg med kniv men det er ikke tilfelle

20.09.2005 17:26
Jeg var vel sju og sola skinte for første gang den våren. Det siste jeg hadde oppnådd på to hjul før vinteren var å sykle ned den, veldig bratte for en sju-åring, bakken hos meg. Uten videre ettertanke slang jeg meg på sykkelen og satte utfor. Jeg hadde glemt to ting. 1. Lokalgeografien var tydeligvis ganske så skranten fordi den skarpe svingen som lå i bunn av bakken var glemt. 2. Hvordan svinger man egentlig med sykkel? Det endte med en tur i grøfta og et stup over styret som ville gitt meg 10 i stilpoeng hvis noen hadde sett det. Arret som ligger 1 cm over leppa er der den dag i dag og jeg får ofte spørsmål om: "Hvordan klarte du det?"

20.09.2005 19:13
da jeg gikk i barne hagen, var vel 4-5 år tenker jeg, så gik jeg totalt på trynet en gang. Utenfor døren på barnehagen vår var det et ca 2 cm høyt betongtrinn, med en rist oppå, og på dørstokken var det en metalkåpe, mot slitasje eller noe sånt. da jeg skulle inn en gang, så løp jeg, kom rundt hjørnet på barnehagen og skulle inn døra. men idet jeg kommer til døra, så snubler jeg i det betongtrinnet som var utenfor døren og med det så lander jeg med haka på den metalkåpa som var på dørstokken og slår kneet i rista på trappa. det resulterte i at jeg fikk det megakuttet på haka, som blødde som bare pokker, og at jeg kom hylende inn. en av 'barnehagetantene' ringte til moren min, og jeg ble kjørt til sykehuset for å sy. ble sydd fire sting i haka og fikk svær hvit plasterlapp over. fikk en sånn en på kneet også. idag og den dag i dag spør jeg meg selv: ''åssen var det du fikk til det der?''

20.09.2005 22:28
For nesten 50 år siden hadde jeg som lita jente tryna skikkelig på grusveien og bl.a. fått et gedigent sår på et kne. Da såret ble begrodd med en svært så fristende rur som min fem år eldre søster kikka mer og mer begjærlig på, så fikk jeg et tilbud som jeg ikke kunne avslå: jeg skulle få to kroner dersom hun fikk plukke ruren av. Hun plukka, jeg skreik og blødde som en stukken gris, men pengene fikk jeg- og et arr tilslutt som varig minne. To kroner var mye penger den gang.

1 | 2 | 3 | 4 | Neste side »

Legg inn en melding!
Ditt navn      Din e-postadresse (valgfritt)
Din kommentar (HTML-tagger fjernes)

På forsiden nå!

Lyktes med Shakira-fleipen

Torsdag skal Shakira angivelig ha blitt mor til en liten gutt, hevdet kjæresten og toppfotballspilleren Gerard Pique - og lyktes med Twitter-spøken.

Les hele saken

Holmes tas av tidlig

Katie Holmes opplever nå at teaterforestillingen som er hennes første store oppdrag etter skilsmissen fra Tom Cruise, blir tatt av - svært tidlig.