Beyoncé satser på tatoveringer

(27.09.2010, sist oppdatert 27.09.2010) Utskrift  Del på Facebook

I den nye annonsekampanje for sitt og morens motehus Deréon tar Beyoncé Knowles den helt ut - og poserer med nye, digre tatoveringer.

Bildene viser Beyoncé i en blanding av 60-tallsstil og biker chic-stil, og er ganske så dristige.

 

Selv om annonsekampanjen skulle fremme kleskolleksjonen, ble Beyoncé så begeistret for tatoveringene - som bare er juks - at hun og moren ønsker å ta dem med i sin kleskolleksjon.

 

- Bildene var så sterke at vi innså at forbrukerne kanskje ville ønske å gjenskape dem selv, sier mamma Tina Knowles til .

 

1. november slippes dermed juksetatoveringene på markedet, i et samarbeid mellom Deréon og makeupfirmaet Temptu. Ifølge bransjebladet blir det snakk om både blomsterlogoen til Deréon samt lenker, edderkoppnett og andre rocka - og vannfaste - midlertidige tatoveringer, ment å vare 2 til 5 dager.

(©NTB)

 

 



Kommentarer fra brukere


Ingen har lagt igjen kommentar til denne artikkelen - bli den første!
Ditt navn      Din e-postadresse (valgfritt)
Din kommentar (HTML-tagger fjernes)

På forsiden nå!

Lyktes med Shakira-fleipen

Torsdag skal Shakira angivelig ha blitt mor til en liten gutt, hevdet kjæresten og toppfotballspilleren Gerard Pique - og lyktes med Twitter-spøken.

Les hele saken

   

Holmes tas av tidlig

Katie Holmes opplever nå at teaterforestillingen som er hennes første store oppdrag etter skilsmissen fra Tom Cruise, blir tatt av - svært tidlig.

Les hele saken







 
Req.time: 0.170 sec - 1 pageviews